Peace be upon you, my readers. Welcome to my blog ^^

Monday, December 26, 2011

Apekah yang telah berlaku?

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang...

...And here you will read my deepest thoughts.

Ugghhh...Nur Nadhirah Hamzah! Mengapakah anda jadi begitu pemalas.
Ntah la. Aku pun xtau ape yang sebenarnya berlaku dalam diri ini.
Tekanan? Of course! Tipu giler kalo jd seorang manusia xpernah rasa tertekan..
Tapi ntah la..semenjak dua menjak ni, seyes aku cakap aku dah semakin hanyut.
Esaimen yang perlu dihantar, aku hantar lepas dateline......
Report pn same gak..walaupun memangla bukan selalu aku buat bende2 alah macam ni..
Kuliah pun skang nih, aku da semakin hari, semakin lewat je..

Situasi 1st sem:

Kuliah start pukul 8 pagi >> 7.30 pagi dah tercongok kat depan pintu dewan kuliah..

Situasi sekarang:

Kuliah start pukul 8 pagi >> 8.05 pagi baru smpai depan pintu dewan kuliah......



Haila...aku takut aku jadi smpai mcm ni ^

Ape pn, banyak2kanlah berselawat bagi sesiapa y mengalami ape y aku alami ni :)

No comments: