Peace be upon you, my readers. Welcome to my blog ^^

Saturday, April 14, 2012

Uiks?

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang...

...And here you will read my deepest thoughts.

Dah masuk bulan...4? Seriously?
urmm.....

Disebabkan kesibukan yang melanda sem lepas and this sem as well, aku x sempat nak post anything. Tambah2, aku memang susah nak bleh line internet. So, memang x online la jawabnya. Skang nih, wi-fi dah dipasang kat sume kolej kediaman tapi aku pny mr.lappy xpenah pun menangkap connection wi-fi. Kalo aku ngah buat keje and then nampak, "additional login information required", y bermaksud mr.lappy dapat connection wi-fi tersebut, alamat dah lepas pukul 2.30 pagi la tuh jawabnye. So, xkan la stiap kali nak online, aku nk kne tunggu lepas pukul 2 pagi. Xde mkneny~! Nak xnak, aku terpaksa la gne Mr.p1 untuk kesejahteraan aku nk buat keje lps nih.


Cakap pasal busy, AGM (Annual Grand Meeting) memang ditunggu2 sebab dah xsabar nk letak jawatan. Bunyi cam poyo and pegang byk jawatan giler, kn? Xde. Memang best kalo aktif berpersatuan and those sorta things sebab bleh jumpe ramai orang y maybe kite xkan jmpe if not thru all these kinda activities, blaja new things and kite pn bleh challenge diri sdiri untuk buat something y sometimes kite rase cam xmampu nk buat even if we've never tried, tapi, macam penat sangat je. Technically, bleh je kalo nk trus aktif tapi macam nak break. Maybe kalo just pegang a post lam satu persatuan, ok je...kot..Tapi, kalo lebih, ikut kemampuan sdiri~ 0.o....Aku plak bukan jenis manusia y rajin tahap petala kelapan. Aku rase cam aku la manusia y paling malas. Kalo ade time free je, nk je rest and go to the dreamland. So, yeah, AGM ditunggu2..


Bile dh time passed dgn cepatny, memang banyak bende berlaku. Ade ms, aku cite2 lg.. See ya...

No comments: