Peace be upon you, my readers. Welcome to my blog ^^

Monday, December 7, 2009

Aku buat benda bodoh...

Hmm..ari tuh aku kuar jln2.On da way nk balik kompel a.k.a kompleks pelajar, aku terserempak ngan segerombolan mamat and dalam group tuh..ade lah my crush. Ntah mengapa..aku trus masuk kedai runcit kat sbelah, walhal, aku xde pa per nk bli.."ape aku buat nh?" aku bertanya pada diriku sendiri. Alng2 da masuk kedai, aku pn berhajat nk bli air.Ku cari air favouriteku, 'revive', tapi xjmpe..option kedua, 'lipton green tea' pn xjmpa..aiseh..apa ak nk buat?tnpa di sangka2, segerombolan mamat itu pn msuk gak lam kdai runcit tu..oh my god! my crush pn nk amik air doe.........lali dia datang..aku hanya pikir camna nk elak sebab bdnnya y agk tough n jalan y agak smpit itu..tapi..fuh...slamat..dia takyah nk masuk jauh ke dalam sgt sebab air y dia nk tu ader kat peti depan jer..tetibe jer, kwn dia plak nk bli air..aku pn trus bla dgn pusing ke arah y bertentangan dan kuar ke kaunter mengiut arah y satu lagi. utk cover, aku just grab 1 bungkus roti. kwn die ckp, "aik...main pusing2 plak.."
aku trus bayar n trus blah..
betapa bodohnya aku rasa pbuatan aku itu..hahahahahahahahaha
dahla aku bli roti y bungkuan kecik=RM2.10..
kalu aku amik y besar sket jer=RM2.25..aiseh.......

No comments: