Peace be upon you, my readers. Welcome to my blog ^^

Tuesday, September 21, 2010

Hectic life

Minggu pertama balik from cuti raya started in chaos! Banyak assignments nak kne antar plus xbuat revision untuk upcoming exams (certain tuh da lepas da pn td). Yang klaka nye, aku punye la kelam kabut giler pd Isnin bersamaan 20/09/2010! Sebabnye, aku mati2 ingatkan exam aku hari tuh. Mmg rse cam nk gile gak la sbb tetibe je rse cam tnsion sbb xbwt rev. Ntah camne ntah, aku bleh termesej sorang kwn aku yang mbuatkan aku sedar yang ari berkenaan xde exam la. Exam sebenar adalah pd keesokannya, 21/09/2010. Rse nk tgelak pn ade dowh...bkn stakat rse nk tgelak..mmg gelak la sorg2. "Masih ade mse lg utkku study," bisik hati kecilku. Tetapi, memandangkan nk kne cover byk gak chapter and last minute giler, mmg K.O la ak jwb td..hancussssss...2-2 paper kowt aku xbrape bleh nk jwb. Itulah pengajaran yang slalu kiter dengr dan slalu jer kiter bwt derk jer (aku la tu). Kesimpulannye, study la awl2..study last2 minute nh, xbek untuk kesihatan. Utamakan kesihatan anda!

No comments: